lauantai 1. joulukuuta 2012

Moroo!!

Olin tnä Venlan luona yötä ja eilen oli Emilan synttärit ( rakas apina ystävämme )....
Siel oli ihan kivaa me väännetiin asioita rautalangasta :P
Mä tei avaimen eli Key:n   :PPPPPPPPPPPP
Mä oli pikkasen sokeri humalassa sen jälkeen ja sit mä söin vielä lisää karkkia !
Katotiin nälkä peli
se oli hyvä leffa mä kirjotan kymmen sormi järjestelmällä joka on vaikeeta joten ei kirjoteta enää sillä
meillä koulussa opetellaan kymmen sormi järjestelmä



Päivän soittolista: Venlan tykkäykset

TheSuperJee
toi on Venlan kanava :P

~ Emmi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti