tänään on onewin päivä :)
Mä oon koti arestissa ku en ois saanu mennä Venlalle mutta meninpähän sitten nii arestii tuli joululomaan asti :(
Ei voi mitään......
On tylsää..
Muuten tässä on mun twitter tunnus:
EmppuEmmi ;)
Saa mennä seuraamaan sinne :))))))
~Emmi
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti