Jotenki mua ärsyttää Emmi :P
Mä selitin kaikki eilen:O
Mut tänää ei tapahtunu mitää ihmeellistä. Valvottiin Emmin kaa kahteen :D
Herättiin puol ysilt.
Tietenki mul oli tänää 5 tunnin tanssi harkat et yeah:) Vaikka vähänväsytti niin sain hoidettuu ohjelman suunnittelun hyvin :PP
Mun isoveli ei ihan tykänny ku mä ja Emmi vaa naureskeltiin yhen aikaa.
Avattiinjoulu kalenterit 0:15 :D
Key & Onew <3
~ Venla :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti