lauantai 1. joulukuuta 2012

Ei elämä

Jotenki mua ärsyttää Emmi :P Mä selitin kaikki eilen:O Mut tänää ei tapahtunu mitää ihmeellistä. Valvottiin Emmin kaa kahteen :D Herättiin puol ysilt. Tietenki mul oli tänää 5 tunnin tanssi harkat et yeah:) Vaikka vähänväsytti niin sain hoidettuu ohjelman suunnittelun hyvin :PP Mun isoveli ei ihan tykänny ku mä ja Emmi vaa naureskeltiin yhen aikaa. Avattiinjoulu kalenterit 0:15 :D
Key & Onew <3 ~ Venla :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti