maanantai 31. joulukuuta 2012

Haasteen 19.päivä

JES! VIIMENEN TÄNÄÄN :D Pääsee nukkumaan :DDD Päätettiin tehä kompromissi, eli laittaa kolme kuvaa Tao:sta ja kolme Lu:sta :3 Tao: :)
Luhan : :DD
~ We Emmi&Venla

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti