Mr.Simple
maanantai 31. joulukuuta 2012
Haasteen 19.päivä
JES! VIIMENEN TÄNÄÄN :D Pääsee nukkumaan :DDD Päätettiin tehä kompromissi, eli laittaa kolme kuvaa Tao:sta ja kolme Lu:sta :3 Tao: :)
Luhan : :DD
~ We Emmi&Venla
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti