Kirjottelen ku on tylsäääääää.......
Mul ei taaskaan mitään asiaaaa normi minä :PPPPP
Oon meijän seurakunnalla kirjottamassa mut tota ei taaskaan oo mitään mistä kirjottaa mut tota on ollu ihanan pitkä viikon loppu 4 päivää on ollu mut maanantaina alkaa taas koulu )))))))))::::::::::
I doesn´t like it! MUt meillä on ollu paljon kokeita kahen viikon aikana mut tota vieläkin on tulossa kaks koetta. ):
Tuli aika paljo kuitenkli kirjotettua mut moro!
~Emmi
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti