lauantai 8. joulukuuta 2012

möröööööö :D

Kirjottelen ku on tylsäääääää.......
Mul ei taaskaan mitään asiaaaa normi minä :PPPPP
Oon  meijän seurakunnalla kirjottamassa mut tota ei taaskaan oo mitään mistä kirjottaa mut tota on ollu ihanan pitkä viikon loppu 4 päivää on ollu mut  maanantaina alkaa taas koulu )))))))))::::::::::
I doesn´t like it! MUt meillä on ollu paljon kokeita kahen viikon aikana mut tota vieläkin on tulossa kaks koetta. ):


Tuli aika paljo kuitenkli kirjotettua mut moro!




~Emmi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti