Mr.Simple
tiistai 18. joulukuuta 2012
Haasteen 6.päivä
No tää on vaikee, koska Luhan on aina omalla tavallaan söpö! Mut mun mielest tää on niin söpö:
~Venla Emmi: Hahhaa! Olin laittamassa samaa kuvaa :DD
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti