Mr.Simple
torstai 13. joulukuuta 2012
Haaste tulossa(?)
Ajattelin, että pidettäis Emmin kanssa EXO haaste. Nyt kun ollaan kunnolla ihastuttu EXO:oon :D....
Tossa se olis. Jos alotettaisiin Emmin kaa tänää/huomenna :D
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti