Mr.Simple
tiistai 18. joulukuuta 2012
Haasteen 4.päivä
Hahaa! Venla tääl möö! Ensimmäisenä kerron, että meidän kone ei suostu käyttää ENTTERII, joten älkää ihmetelkö näitten sekavuutta :DD mutta mun ultimate bias EXO:sta on varmaan.. Tao:) ~Venla
Emmi: Mun ultimate bias on Luhan :))
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti