tiistai 18. joulukuuta 2012

Haasteen 4.päivä

Hahaa! Venla tääl möö! Ensimmäisenä kerron, että meidän kone ei suostu käyttää ENTTERII, joten älkää ihmetelkö näitten sekavuutta :DD mutta mun ultimate bias EXO:sta on varmaan.. Tao:) ~Venla
Emmi: Mun ultimate bias on Luhan :))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti