sunnuntai 30. joulukuuta 2012

Haasteen 16. päivä

Tää päivä on Pekoni päivä xD Sillä mun ja Emmin second ultimate bias on Baekhyun :PP
~ Venkku ja Emppu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti