Mr.Simple
sunnuntai 30. joulukuuta 2012
Haasteen 16. päivä
Tää päivä on Pekoni päivä xD Sillä mun ja Emmin second ultimate bias on Baekhyun :PP
~ Venkku ja Emppu
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti