Venla täällä!
Eli Emmi vähän sekoili päivis, koska Minhon synttärit on vasta 9.päivä :D
No. Mä ite katon tällä hetkellä MAMA 2012 Gaalaa (Taas vaihteeks)
Ja otin siitä huvikseen randomilla kuvan:
Taeminilla niin söpö ilme :33
+ Sori toi kuvan koko, tietokone sekoili :DDDD
~Venla
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti