torstai 6. joulukuuta 2012

Emmi sekoili

Venla täällä! Eli Emmi vähän sekoili päivis, koska Minhon synttärit on vasta 9.päivä :D No. Mä ite katon tällä hetkellä MAMA 2012 Gaalaa (Taas vaihteeks) Ja otin siitä huvikseen randomilla kuvan:
Taeminilla niin söpö ilme :33 + Sori toi kuvan koko, tietokone sekoili :DDDD ~Venla

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti