Eli huomenna on Minhon synttärit ja ollaan koulussa tällä hetkellä. Venla juttelee jonku singaporelaisen tytön kanssa twiitisstä. Venla näyttti sulle kuvan täältä ku on lunta nii se vaan et WOW! Ku niillä sataa talvella vettä ja sit me saatiin siltäki kuva :) siellä oli siistin näköstä
Myöhemmin
Oon Anastasian luona kylässä ja kirjotan siellä.
Iskä tulee hakemaan kohta täältä ja huomenna on laulukeikka jossa mä laulan kuoronjohtajan kanssa dueton.
Ja sitte alkaa neljän päivän loma en nyt voinu tehä hymiöitä koska tässä ei saa jostain syystä tehtyä sitä joten..............
joten moro
T. Emmi
EMMI NE ON 9. PÄIVÄ!
VastaaPoista