keskiviikko 5. joulukuuta 2012

Huomenna Minhon syndet!

Eli huomenna on Minhon synttärit ja ollaan koulussa tällä hetkellä. Venla juttelee jonku singaporelaisen tytön kanssa twiitisstä. Venla näyttti sulle kuvan täältä  ku on lunta nii se vaan et WOW! Ku niillä sataa talvella vettä ja sit me saatiin siltäki kuva :) siellä oli siistin näköstä





Myöhemmin

Oon Anastasian luona kylässä ja kirjotan siellä.
Iskä tulee hakemaan kohta täältä ja huomenna on laulukeikka jossa mä laulan kuoronjohtajan kanssa dueton.
Ja sitte alkaa neljän päivän loma en nyt voinu tehä hymiöitä koska tässä ei saa jostain syystä tehtyä sitä joten..............


joten moro

T. Emmi

1 kommentti: