Mr.Simple
torstai 20. joulukuuta 2012
Haasteen 7. päivä
Emmi&Venla tääl :D Apuwa! Tää on vaikee meille:D So, me ny laitetaan 'pari' kuvaa liikaa :DD
Luhan
Tao (Lay takana :P)
Kris
& Baekhyun :) ~Venla&Emmi <3
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti