torstai 20. joulukuuta 2012

Haasteen 8. päivä :)

Hahhaa... Meijä bias EXO-K:sta on yks mielisesti BAEKHYUN :3
~Emmi&Venla <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti