Mr.Simple
torstai 20. joulukuuta 2012
Haasteen 8. päivä :)
Hahhaa... Meijä bias EXO-K:sta on yks mielisesti BAEKHYUN :3
~Emmi&Venla <3
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti