Terve täällä Venla :)
Anteeksi teille kaikille, että ei olla keretty postailla.
Ollaan katos Emmin kanssa molemmat maha taudissa (Y).. Et jee!
Meille ei oo käyny paljo mitää uutta... Eilen kuvis tunnilla tein savikulhon jossa lukee I<3KPOP ja tietenkin mun tuurilla se halkee koulumatkalla bussissa (Y) :/
No sit sen kulhon jälkeen piirsin KPOP piirrustuksen, missä on mun lempi (poika)bändejen nimiä :DD Mutta teen kohta ne Haaste postaukset :)
~Venla
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti