lauantai 15. joulukuuta 2012

Haasteen 2. päivä

Eli tnä tehtävänä oli laittaa bias EXO M: stä ja mulla on  Kris ja Tao :D <3
En tiiä venlan mutta se varmaan tekee oman tästä :D

~Emmi Venla: Mun on Kris ja Tao (Taoris) :P

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti