Mr.Simple
lauantai 15. joulukuuta 2012
Haasteen 2. päivä
Eli tnä tehtävänä oli laittaa bias EXO M: stä ja mulla on Kris ja Tao :D <3
En tiiä venlan mutta se varmaan tekee oman tästä :D
~Emmi Venla: Mun on Kris ja Tao (Taoris) :P
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti