Mr.Simple
perjantai 21. joulukuuta 2012
Haasteen 3.päivä
Hahaahhaahh!! Meillä sit jäi 3.päivä välistä:))
Meijän fav. OTP (Paritus on.... *Rummun päristystä :D TAORIS <3
Haha
~Unni&Dongsaeng :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti