torstai 6. joulukuuta 2012

Kuvia MAMA:sta 2

Jatkuu
GD ottamassa palkintoa (Vuoden miesbändi)
KARA (Vaikka ei tos oo mitään erikoista, nii niil on ihanat asut :3)
Meidän rakkaat peukuttajat <3
Mua rupes hirveesti naurattaa kun Hyuna:lla(Mulle ja Emmille Hyena :)) on popcorn astia :D
Rakas SHINee ottamassa palkintoa :3(Paras tanssi(Mies)) En millääjaksa ottaa kuvia hienoisat esityksistä, joten täs nää oli :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti