Jatkuu
GD ottamassa palkintoa (Vuoden miesbändi)
KARA (Vaikka ei tos oo mitään erikoista, nii niil on ihanat asut :3)
Meidän rakkaat peukuttajat <3
Mua rupes hirveesti naurattaa kun Hyuna:lla(Mulle ja Emmille Hyena :)) on popcorn astia :D
Rakas SHINee ottamassa palkintoa :3(Paras tanssi(Mies))
En millääjaksa ottaa kuvia hienoisat esityksistä, joten täs nää oli :D
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti