Mr.Simple
tiistai 1. tammikuuta 2013
Hyvää uuttavuotta!
Hyvää uutta vuotta teille kaikille :) Oli meillä asiaakin :) Siis Super Junior M:ltä tulee uus laulu (Y) Jee! Aaaw.. Wookiella ihanat hiukset ja Henry on niiiiin söpö :)) ~Venla&Emmi :)) http://www.youtube.com/watch?v=NpztMaZJQ-E
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti