tiistai 1. tammikuuta 2013

Hyvää uuttavuotta!

Hyvää uutta vuotta teille kaikille :) Oli meillä asiaakin :) Siis Super Junior M:ltä tulee uus laulu (Y) Jee! Aaaw.. Wookiella ihanat hiukset ja Henry on niiiiin söpö :)) ~Venla&Emmi :)) http://www.youtube.com/watch?v=NpztMaZJQ-E

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti