keskiviikko 2. tammikuuta 2013

Ainiin...

Olemme niin ihania ja unohimme kertoa teille joulustamme xDD No Emmi sai : Kameran linssin (Järkkäri) ja Korun + muuta sälää.. Mä sain: SUPER JUNIOR'IN A-CHA levyn <3 + muuta krääsää :PP Joten siinä oli meidän joulusta jotakin xDD + Mä alotin vuoden 2013 kuuntelemalla EXO-M - History :)
Ryeowook (Super Junior) ;) ~ Venla

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti