Olemme niin ihania ja unohimme kertoa teille joulustamme xDD
No Emmi sai : Kameran linssin (Järkkäri) ja Korun + muuta sälää..
Mä sain: SUPER JUNIOR'IN A-CHA levyn <3 + muuta krääsää :PP
Joten siinä oli meidän joulusta jotakin xDD
+ Mä alotin vuoden 2013 kuuntelemalla EXO-M - History :)
Ryeowook (Super Junior) ;)
~ Venla
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti