keskiviikko 2. tammikuuta 2013

Haasteen 21. päivä..

Mistä näitä tehtäviätulee? - Saunalahdelta tietenki xD Mutta siis.. Söpö kuva biaksestasi :) Apuwwwa! TAO :D
Tossa on ny Kris'kin, mutta ei annetan asian häiritä, vaikka onhan ne söpöjä yhdessä ;P Muistakaa kuitenkin, että Tao on söpö ilman Kris'siäkin :DD Luhan :)
Ja toi on Emmin valinta :DD ~ Venkku & Emppu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti