Mistä näitä tehtäviätulee? - Saunalahdelta tietenki xD
Mutta siis.. Söpö kuva biaksestasi :) Apuwwwa!
TAO :D
Tossa on ny Kris'kin, mutta ei annetan asian häiritä, vaikka onhan ne söpöjä yhdessä ;P Muistakaa kuitenkin, että Tao on söpö ilman Kris'siäkin :DD
Luhan :)
Ja toi on Emmin valinta :DD
~ Venkku & Emppu
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti