Eli meillä on tullu vaan ny haasteita nii nyt tulee muutaki :))
Kävin äske suihkus ja ollaan hiukset märkänä koneella :PP
Ja Superjunior M:ltä tuli ihana biisi:
http://www.youtube.com/watch?v=e_Nz8t3vNo8 :33
ja mä rakastan Wookien tukkaa :)
Mul ei oo taaskaan mitään asiaa joten
MORO
~Emmi
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti