tiistai 8. tammikuuta 2013

Vähä muutaki ku haasteita :))

Eli meillä on tullu vaan ny haasteita nii nyt tulee muutaki :))
Kävin äske suihkus ja ollaan hiukset märkänä koneella :PP
Ja Superjunior M:ltä tuli ihana biisi:
http://www.youtube.com/watch?v=e_Nz8t3vNo8  :33

ja mä rakastan Wookien tukkaa :)
Mul ei  oo taaskaan mitään asiaa joten

MORO




~Emmi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti