Olemme olleet taas Emmin kanssa laiskoja.. ÄLKÄÄ VIHATKO MEITÄ! Ny on tapahtunu vaik mitä.....
VIXX'ilt tuli tänää Comeback(On and on)
http://www.youtube.com/watch?v=5_06KQ1y0zc Mä tykkään täst laulusta.. Mut mä tykkäsin niitte piirteydestä ja iloisesta olemuksesta(Niinku Rock ur body) :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti