torstai 31. tammikuuta 2013

No nii

Mehän sitten Emmin kanssa ei olla laiskoja yhtään xp..... Pyydän taas vaihteeks teiltä anteeks! *Polvistuu&Kumartaa* xd Mutta päätin kysyy teiltä, et mitä te haluutte tietää :D Vaihto ehtoi ois: Meijän lempibändit, Biakset(Joita sitte ei oo yhtäää xd),Meijän KPOP omaisuus ja muuta sellasta :DDD Kysykää rohkeesti, et mitä te haluutte tietää ;) ~~Venla
Sungjong :3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti