perjantai 30. marraskuuta 2012
Hello every1 :)
Terve. Venla&Emmi tääl.
Tänään oli meijän rakkaan apina ystävämme synttärit :D
Emmi söi pikkusen liika karkkii ja rupes vammaamaan.
Otan taas häpeän niskoilleni :)
Väämnettiin asiota rautalangasta. Tehtii niistä avaimia. Tietenkin Key:tä varten :D
Nyt me ollaan mun luona kattomassa Nälkäpelii, jonka mä oon nähny monesti.
Samalla me syyään lisää karkkii XD.
Popitettiin tänään B.A.P:in Warrior:ia :Dd
Tänää katotaan ehkä myöhemmin Attack on pin-up boys, mis näyttelee rakas Wookie (Super junipr)
~ Venla (koska Emmi on keskittyny elokuvaan)
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti