perjantai 30. marraskuuta 2012

Hello every1 :)

Terve. Venla&Emmi tääl. Tänään oli meijän rakkaan apina ystävämme synttärit :D Emmi söi pikkusen liika karkkii ja rupes vammaamaan. Otan taas häpeän niskoilleni :) Väämnettiin asiota rautalangasta. Tehtii niistä avaimia. Tietenkin Key:tä varten :D Nyt me ollaan mun luona kattomassa Nälkäpelii, jonka mä oon nähny monesti. Samalla me syyään lisää karkkii XD. Popitettiin tänään B.A.P:in Warrior:ia :Dd Tänää katotaan ehkä myöhemmin Attack on pin-up boys, mis näyttelee rakas Wookie (Super junipr) ~ Venla (koska Emmi on keskittyny elokuvaan)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti