Eli tota mul ei oo varsinaisesti mitään asiaa.... :P
Mut tota siis mun mummu ja pappa on tulos kylää :D
Ja yks Viivi ja Joni.........
Ne tulee jossain viien - kuuen maissa ja tota ne on meil viikon lopun :P :P :P :P :P
Ne lähtee maanantaina....................
Ja tota mä en keksi mitään kirjottettavaas joten
MORO
By : Emmi
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti