Tänää mul on tosi tylsää, koska oon kipee :(
Soitin just vähän aikaa sitten Emmille ( Se on koulus )
Epäilen, että siel on ny aika hiljasta, koska mä en oo Emmin kaa pölöttämässä :P
Pakoilen tylsyyttä kirjottelemalla tänne jotain :D
Meijän koneen b-kirjain on jotenki rikki (Tiedän et kiinnosti)
Kohta on Minhon ja Onewin synttärit <3 (SHINee)

Toi Onewin kuva sopii mulle täl hetkel :PP
Moi venla <3 Harmi et olit kipeenä ku oli tosiaan aika hiljatsta. Emilia oli koko ajan meilkein mussa kii :/ Mut ei onneks koko aikaa
VastaaPoista