Tänään täällä meillä päin on joulu kauden avajaiset (Y)
No, meijän perhees perinteisesti kirjotetaan joulu toive lista :)
Mun lista oli aika täynnä K-pop levyi :D
Mun toivelista:
SHINee - Hello
SHINee - The SHINee world
SHINee - Lucifer
Super Junior - A-cha
Super Junior - Bonamana
Super Junior - Mr.Simple
Super Junior - Sorry,sorry
Vamppyyri päiväkirjat- kirjat
NCIS Tuotantokausia
SUKLAATA (:P)
U-kiss - Neverland
Big bang - Still alive
GD - Heartbraker
Boyfriend - Janus
Ja kuulokkeet :)
Että siinä oli jotenki se lista :DD
Päivän laulu:
http://www.youtube.com/watch?v=fPhfnAQGB0E Boyfriend - Janus :)
mä vähä mainostin meijän blogii gosus kamuille mut ei oo vielä tullu lukitoita
VastaaPoista