maanantai 26. marraskuuta 2012

Ei me olla kuolleita :D

Anteeksi!
Ei olla keretty kirjotella :( Eilen olin Kevinin (U-kiss) synttärit. Onnea Kevininille. Kevin täytti Korean ikälaskulla 22. Mut meijjän ikälaskulla 21. NU'EST tekee kuulemma comeback lähiaikoina!!! Mulla oli jotakin kuoleman tärkeetä asiaa, mut unohin :(( Tänää mul ja Emmil oli hauska kuvis tunti. :P Me kun saatin piirtää välityönä jotain randomii. Mä sit piirsin Key:n (SHINee) Kuva siitä tässä postauksessa Sit ku se oli valmis, nii rupesin ki taottaa kaikketae K-pop juttuja samalla ku pojat stalkkaa siin takana

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti