maanantai 26. marraskuuta 2012
Ei me olla kuolleita :D
Anteeksi!
Ei olla keretty kirjotella :(
Eilen olin Kevinin (U-kiss) synttärit. Onnea Kevininille. Kevin täytti Korean ikälaskulla 22. Mut meijjän ikälaskulla 21.
NU'EST tekee kuulemma comeback lähiaikoina!!!
Mulla oli jotakin kuoleman tärkeetä asiaa, mut unohin :((
Tänää mul ja Emmil oli hauska kuvis tunti. :P
Me kun saatin piirtää välityönä jotain randomii.
Mä sit piirsin Key:n (SHINee) Kuva siitä tässä postauksessa
Sit ku se oli valmis, nii rupesin ki taottaa kaikketae K-pop juttuja samalla ku pojat stalkkaa siin takana
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti