Eli Venla oli kipee joten koulus oli aika hiljasta.
Bilsas oli tyhmä aihe murrosikä.........
Siinä oli kauhee kuva ja muutenkii ihan tyhmä aihe.... :P
Mun pikku veli stalkkaa tos vieres :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P
nyt pyörii
Super Jnior - A-cha :P
Meijän luokan emilia oli mus koko ajan kii ku Venla ei ollu koulus ja se oli ärsyttävää :/
Oli pahaa ruokaa.....
Nimittäin kirkasta kala keittoa kyl mä tykkään kalasta mut se oli pahaa
:/ :/
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti