Ooon ny iskän koneella :p ku pöytä koneesta netti petti :P :P :P :P :P
Ja se oli tyhmäääääää
Ku tää on aika huono kone: ei oon javaa ei pysty tekeen gosus juuri mitää sitte ku tää on läppäri nii ei oo hiirtä siis sellasta mikä ei oo täs konees kii............
Tnä mä olin Venlan luona ja totamä oli siel puol viiteen :D
Me vaan kuunneltii musaa ja tehtiin top kymppi lista eri bändeistä mulla tulin siihen vaan k-pop bändejä :DDDDDDD
Perjantaina meen sinne yöks niinku viime postauksessa sanoin ki
Meil oli iohan kiva koulu päivä :D
Mur oli ruokana pahaa ruokaa : manna puuroo josta en tykänny mut kyllä mä siitä muuten tykkään mut koulus on pahaa . Mut ny tuli vähän pitempi posatus ku yleensä ja se on hyvä juttu
toivotaan että Venlaki kirjottaa :DDDDDDDDDDD
By: Emmi
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti