tiistai 27. marraskuuta 2012

Päätä särkee :(

Mul on siis ihan hirvee pään särky :(
Otin jo lääkettä mut ei tunnu auttavan. Mä meen Venlalle perjantaina yöks yhen Emilian synttäreitten jälkee :)
Mä jouduin viikkaamaan vaateitta Matin kanssa ja Matti ärsytti mua koko ajan :|


Koulus oli ulkoliikkaa juu kyllä tällä säällä :|



By:Emmi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti