Mul on siis ihan hirvee pään särky :(
Otin jo lääkettä mut ei tunnu auttavan. Mä meen Venlalle perjantaina yöks yhen Emilian synttäreitten jälkee :)
Mä jouduin viikkaamaan vaateitta Matin kanssa ja Matti ärsytti mua koko ajan :|
Koulus oli ulkoliikkaa juu kyllä tällä säällä :|
By:Emmi
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti