sunnuntai 18. marraskuuta 2012

Aamu kirjotteluu!

Morjens taas :D  Eli vähä tämmöstä aamu kirjotusta :P
Piti vähä kirjotella ku on tylsää......
Ei oo varsinaisesti mitään asiaa, mut minkäs sille voi :D
Venla siis oli meillä eilen ja sillon mä liityin kirjottajaks ku oli tarkotuski tehä yhteinen blogi :)
Tänään mä nukuin sinnne yhteentoista joten oon siis ollu hereillä tunnin nyt ku tätä kirjottelen....



Taustalla pyörii NU´EST Face :D :D :D :D :D :D



joten huomenna tulee ehkä taas lisää kirjotusta :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti