Eli oon menos kattoo mun äitin, isin, ja pikku veljen kans koris peliä. :D :D :D :D
Tänää oli ihan OK päivä........
Ruokana oli makarooni laatikkoa ja jotain pahha salaattia :P ;P ;P ;P ;P
Venla oli meillä eilen ja meil oli hieno nauru hetki se alkoi näin:
Venla kysyy: Näitkö Kevinin ( U-kiss ) X 3
Mä vastaan : joo
Ja sitte alkaa kunnon räkätys ja sit Venla sano et ny se nauraa sille että me nauretaan (?) :P :P :P :P :P
Siinä oli kunnon vatsalihan treenii
Vai mitä venla ( vastaa kommentilla :D :D :D :D :D :D :D :D )
Emmi, Kevin = U-kiss (Tyhmä sinä :PP)
VastaaPoista