tiistai 20. marraskuuta 2012

Koris peli :D

Eli oon menos kattoo mun äitin, isin, ja pikku veljen kans koris peliä.  :D :D :D :D
Tänää oli ihan OK päivä........
Ruokana oli makarooni laatikkoa ja jotain pahha salaattia :P ;P ;P ;P ;P
Venla oli meillä eilen ja meil oli hieno nauru hetki se alkoi näin:
Venla kysyy: Näitkö  Kevinin ( U-kiss ) X 3
Mä vastaan : joo
Ja sitte alkaa kunnon räkätys ja sit Venla sano et ny se nauraa sille että me nauretaan  (?)   :P :P :P :P :P



Siinä oli kunnon vatsalihan treenii


Vai mitä venla ( vastaa kommentilla :D :D :D :D :D :D :D :D  )

1 kommentti: