maanantai 19. marraskuuta 2012

Koulun jälkeen :)

Terve;)
Tänää ny tällä hetkel me minä ja Emmi kaupungilla ootellen bussii (venla siis kirjottelee)
Eilen mä siis olin joulukauden avajaisissa  :D
Mä alotin joulun Sherlock:kia kuunnellen :P
Ja Emmi kertoo ny jotain:
Morooooo  :P
Ollaan siis ny kaupungissa Venlan  kans
ite en ollu joulukauden avajaisissa ku kävin kattoo tanssi esitystä :D
Venla on tulos meille ( taas vaihteeksXD)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti