Terve;)
Tänää ny tällä hetkel me minä ja Emmi kaupungilla ootellen bussii (venla siis kirjottelee)
Eilen mä siis olin joulukauden avajaisissa :D
Mä alotin joulun Sherlock:kia kuunnellen :P
Ja Emmi kertoo ny jotain:
Morooooo :P
Ollaan siis ny kaupungissa Venlan kans
ite en ollu joulukauden avajaisissa ku kävin kattoo tanssi esitystä :D
Venla on tulos meille ( taas vaihteeksXD)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti