Tänään mä tajusin suurimman osan mun biaksista olevanmakanaeita (Yeah)
Se oli aika huvittavaa tajuta. Se on outoa.
Mä vaan ihastun aina makanaeihin :DD
Mulla ja Emmil tulee aina iha oudoista asioista hirvee nauru tauti :P
Meillä oli tänää liikkatunnil tasapainoiluu. No mä ja emmi sit keksittiin tanssii Ring ding dongii niillä 'laudoilla'. Meitä katottiin kun hulluja. (Ei ole uutta :P)
Ens viikolla enku koe. Häivyn nyt nopeesti lukee siihen ja tekemään venäjän läksyjä c:
Ääää..... Tän päivän laulu on U-kiss Doradora :)
http://www.youtube.com/watch?v=8vfiaNtF9B4&feature=autoplay&list=LLJfDiLaYIZt4_0KBtfEJQyw&playnext=1
~ Venla
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti