tiistai 13. marraskuuta 2012

Terve :D

Moi. Olen tyttö Itä-suomesta joka rakastaa K-poppia. :P Varoitan kaikille olevani hymiöiden liika käyttäjä :D Multa löytyy huumorintajua :P Apuva mitä vois sanoo? No. Toivoisin lukioita :) Mulle tärkeimmät bändit on: SHINee, Big bang,U-kiss, NU'EST, MBLAQ, Boyfriend ja tietenkin Super junior. Kuuntelen toki muitakin ;) Kuuntelen myös vähän tyttöbändejä kuten: f(x), 2NE1 ja Orange caramel :) Tyttöbändit ei oo vaa iskeny muhun nii hyvin ku poikabändit :3 Öööö.... Yritän epätoivoisesti opeteTlla koreaa, mutta ei se iha oo onnistunu :P Tästä tuli ny aika lyhyt. Voitte kysyy rohkeesti, jos haluutte tietää jotain :D

4 kommenttia: