tiistai 13. marraskuuta 2012
Terve :D
Moi. Olen tyttö Itä-suomesta joka rakastaa K-poppia. :P
Varoitan kaikille olevani hymiöiden liika käyttäjä :D
Multa löytyy huumorintajua :P
Apuva mitä vois sanoo? No. Toivoisin lukioita :)
Mulle tärkeimmät bändit on:
SHINee, Big bang,U-kiss, NU'EST, MBLAQ, Boyfriend ja tietenkin Super junior. Kuuntelen toki muitakin ;)
Kuuntelen myös vähän tyttöbändejä kuten: f(x), 2NE1 ja Orange caramel :)
Tyttöbändit ei oo vaa iskeny muhun nii hyvin ku poikabändit :3
Öööö.... Yritän epätoivoisesti opeteTlla koreaa, mutta ei se iha oo onnistunu :P
Tästä tuli ny aika lyhyt. Voitte kysyy rohkeesti, jos haluutte tietää jotain :D
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Moro liityn sit ku oon kotona nimimerkki: tiedät kyllä kuka :P
VastaaPoistaliityinki jo :D
VastaaPoistaTerve:D
VastaaPoistaihana kuv taeminista tuol taustal
Poista