Joo. Siis ny se varmaan tulee selväkset oon kipee :PP'
Tajusin just et me ollaan taitavii kirjottaa.
Nää meijä jutut on lyhyita ja sekoja :DDD
Voin kertoo et mä ja Emmi ollaan:
Shawol:eita, Kiss me:itä, VIP:pejä, Lo/\e:ja, Baby:jä jajajajajajajajaa muita :3
Ööö.... Tän päivän laulu on:
U-kiss Man man ha ni :) (Tuli kuunneltuu sitä tänää)
http://www.youtube.com/watch?v=zx8xNJ5Ow-w
~Venla
Se tosiaan tais tulla selväks että oot kipee :P
VastaaPoistaJa meillä on lyhyitä ja sekoja juttuja :P
Lukijalistalla on 1 lisää :) I♥♫2, jos ymmärrätte...
VastaaPoistahermionen-jutut.blogspot.com
Kiva ku liityit lukiaks
PoistaEn meinaa löytää teidän lukija-nappulaa?
VastaaPoistaEi ku löyty se :D
VastaaPoistaBTW, voisitte tehä niinkuin silleen että esim. Venla kirjottaa eri värillä ja Emmi eri värillä? Sit ois helppo erottaa kuka on kyseessä :)
VastaaPoistaNo mun nimi lukee siel alhaal ja venla kirjottaa aina oman nimensä sinne loppuun ja kyl sen sieltä tunnistaa
Poista