keskiviikko 21. marraskuuta 2012

Ollaan taitavii :DD

Joo. Siis ny se varmaan tulee selväkset oon kipee :PP'
Tajusin just et me ollaan taitavii kirjottaa.
Nää meijä jutut on lyhyita ja sekoja :DDD

Voin kertoo et mä ja Emmi ollaan:

Shawol:eita, Kiss me:itä, VIP:pejä, Lo/\e:ja, Baby:jä jajajajajajajajaa muita :3


Ööö.... Tän päivän laulu on:
U-kiss Man man ha ni :) (Tuli kuunneltuu sitä tänää)
http://www.youtube.com/watch?v=zx8xNJ5Ow-w


~Venla

7 kommenttia:

  1. Se tosiaan tais tulla selväks että oot kipee :P
    Ja meillä on lyhyitä ja sekoja juttuja :P

    VastaaPoista
  2. Lukijalistalla on 1 lisää :) I♥♫2, jos ymmärrätte...

    hermionen-jutut.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. En meinaa löytää teidän lukija-nappulaa?

    VastaaPoista
  4. BTW, voisitte tehä niinkuin silleen että esim. Venla kirjottaa eri värillä ja Emmi eri värillä? Sit ois helppo erottaa kuka on kyseessä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mun nimi lukee siel alhaal ja venla kirjottaa aina oman nimensä sinne loppuun ja kyl sen sieltä tunnistaa

      Poista