lauantai 17. marraskuuta 2012

Uusi kirjoittaja :)

No siis terve taas. Unohin kertoo nimeni olevan Venla :DD
Mut siis nyt mä sain mun kaverin Emmin kirjottamaan mun kaa :)


No siis täällä hölpöttää Emmi....
No oon Venlan kaveri ku tosta luitte. :D
Oon kans k-pop hyyppä ja hymiöitten liika käyttäjä :DD

Huomattiin just, et kirjotetaan koko ajan 'no' c:
Meillä on molemmilla on aika samanlainen maku kaikesta XD
No tärkeemmät K-pop bändeistä ovat:
-SHINee
-MBLAQ
-NU'EST (Emmi sekottaa aina Aronin ja Minhyonin :))
-Super Junior
-U-kiss
-Big bang (Emmi ei opi nimiä ikinä)
-Boyfriend (Ollaan shokissa Januksesta) :DDDDD

Eile löydettiin uus bändi eli B.A.P ;)
Meijä lempibiisi on Warrior (Tumtumtumtumtum)

http://www.youtube.com/watch?v=5tLooPlf2Sw

1 kommentti:

  1. Täällä on taas tää yks hyppä joka on hymiöiden liika käyttäjä ::::::))))))))


    kirjotan varmaan huomen jotai en tiiä mut katotaa jos on aikaa :D


    JA sormet ristiin et tulee paljo luikoita.

    Mul on tylsääääää !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



    mitä vois tehä auttakaa!!!!!!!!!!!!!!

    VastaaPoista