torstai 29. marraskuuta 2012

Jjajajjajaa

Venla & Emmi tääl moi :)

Mua jotenki ärsyttää välil noi Emmin postaukset :P
Sillä ei oo ikinä mitään järkevää asiaa.. Otan häpeän niskoilleni :D

Huomen yhen Emilian (Rakas apina ystävämme) synttärit, joka on myös K-pop höpö :P
Me nähään ekaa kertaa sen vanhoi kavereita joihin me aijotaan Emmin kaa tartuttaa K-pop höpöys :PP

Meillä pitäis olla huomen yks ihana hissan esitelmä valmis, jota oli aikaa tehä 7 viikkoo.
Me tietenki Emmin kanssa alettiin tekee sitä viime viikol :D
Meiilä ei oo se ees viel valmis :/

Viime viikolla me valittiin uuet järkkä parit. Mä ja Emmi ollaan tietenki pari 8)

~Venla

Möröö eli tos tuli aika paljo selville mitä tulee tapahtuu joten ei meikälle jääny mitään kirjotettavaa :P

Päivän laulu:
http://www.youtube.com/watch?v=4AYJZvHeKFo - Block B - Nillili mambo, jota mää ja Venla ollaan ny popitettu :D

5 kommenttia:

  1. Rakas apina ystävämme . TÄMÄ KOSTETAAN!!!!

    VastaaPoista
  2. Ei tainnu tulla mieleen et mä luen tätä.XD JA TUO APINA VIELÄ KOSTETAAN!!!!!!!

    VastaaPoista
  3. Mitenkähän operaatio tartutus onnistuu. JA SE APINA KOSTETAAN VIELÄ!!!!!!! Tuli ainaki selväks.

    VastaaPoista
  4. Se oli hyvällä tarkoruksella kuule Emilia:D

    VastaaPoista
  5. Se oli hyvällä tarkoruksella kuule Emilia:D

    VastaaPoista