We are back! Minä ja Venla täällä moi :)
Pietarin matka oli mahtava!! Ei löydetty yhtään kpop levyä :(
Me löydettiin kupla tee kauppa, mutta ei keretty käyä :( Sori Sehun, ei saatu kokea hienoa makuelämystä :(
EXO TAPPAA MEIDÄT WOLFILLA!!!! Joo, ollaan hirveen innoissaan Wolffista <3 EXO HWAITING!!
Naega Wolf(UlfXD) awooooo!!
Joo, moikka <3
~Exo höpöt, Emmi ja Venla
Ööh. Okei. :-)
VastaaPoistaTein "Osaatko koreaa?" -testin. Osaan perusasiat :-))