keskiviikko 5. kesäkuuta 2013

Hot summer~

Ääääähh.... Miks tääl pitää olla näi kuumaaa! No se kestetään (ehkä) ㅠ.ㅠ Enkai oo ainoo jolla on hirveen kuuma??!?!?!?!??! No se on aika epätoden näköistä :P mutta aivan sama. Taas tulee semmost  settii että ei tuu kesää ( mitä mä taas höpötän) Mun tekee hirveesti mieli pringlesejä(?) mutta ei jaksa lähtee kauppaan... Vaikka sitä rahaa oliski
Mut ny mä lopetan.



~ Emmi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti