Juu äippä ja iskä on jossai en tiiä missä ja mä ja matti ollaan koton...
Jote valvottuuhan tässä tulee.:P
Onneks on Ipad :) Oon huomannu et Venla on ollu vähä hiljasel pääl tääl blogis jote vois seki kirjotella(vinkvink)
Muttamuttamutta... Mul oli jotai sanottavaa mut unohin :_/ no jos tulis mielee....
Olin ny kaks viikkoo pohjanmaalla mummun ja papan luona ja hauskaa oli :)) mun tätihän asuu siellä ja sen kanssahan mä olin koko ajan (paitti sillon ku se oli sen kaverilla)
Iskä ei antanu ottaa padii mukaa mut hyvihä siitä selvtittii :)
Mut mä ny rupeen tekee jotai jote..
GOOD NIGHT<3333
~ Emmi
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti