keskiviikko 29. toukokuuta 2013

She's back!!

We are back! Minä ja Venla täällä moi :)

Pietarin matka oli mahtava!! Ei löydetty yhtään kpop levyä :(
Me löydettiin kupla tee kauppa, mutta ei keretty käyä :( Sori Sehun, ei saatu kokea hienoa makuelämystä :(

EXO TAPPAA MEIDÄT WOLFILLA!!!! Joo, ollaan hirveen innoissaan Wolffista <3 EXO HWAITING!!

Naega Wolf(UlfXD) awooooo!!


Joo, moikka <3

~Exo höpöt, Emmi ja Venla

1 kommentti:

  1. Ööh. Okei. :-)

    Tein "Osaatko koreaa?" -testin. Osaan perusasiat :-))

    VastaaPoista