keskiviikko 8. toukokuuta 2013

Nothing's over

Hello everybody! Venla täällä pitkästä aikaa :D Tänää Emmi oli kipe ja mun toine hyvä kaveri oli Ruotsis... Joten oli tulsä päivä. Rääkkäsin mun kaveria, eli toisin sanoen opetin sille kansantanssia (jooolenVenla,jokaharrastaakansantanssiaXD) Meillä melkee tuli Emmin kaa kuues päivä itkukohtaus.. Kiitos Yesungin. ELF'it tietää varmasti, mutta kerron kuitenki :D Eli: Super Juniorin Yesung lähti armeijjaan, joten sitä täytyy oottaa se 2 vuotta :( Mulla on jotenki huono tuuri biaksissa, koska SuJussa mulla vaihtelee vias aika paljo. Ja olin just biassoitunu Yesungiin pari viikkoo sitte. Että kiva mulla nytte :( No ilosempii asioihin! :D Musta ja Emmistä on nyt virallisesti (no virallisesti ja virallisesti) CASSIEITA! (Cassiopeia) Eli siis ollaan TVXQ/DBSK/Tohoshinki faneja. Me tykätään enemmän vanhasta eli viis henkisenä. Ei me oikeestaan kuunnella Hominia (Yunho&Changmin) Ja meijä biakset Emmi = Junsu (Meijän delffiini :3) Venla = Jaejoong ja Yoochun Emmi sano, että ihkutan liikaa Yoochunin ääntä, joten Yoochun on sen takii tossa :D See ya! ~Venla BTW... Saatii tänää meijän passit koululta takasin, koska lähetää Pietariin ens viikolla. Mun nimi on hauskan näkönen venäjäks :D

2 kommenttia: