maanantai 29. huhtikuuta 2013

Pöö!

Joo tnä on iha normipäivä :)
Huomenna koulus on vappurieha ja eikä aikoo pukeutuu SNSD`n Sunnyks :)
Miks te aijotte pukeutua? komentoikaa
Mä oon ny vähä mainostellu tätä blogii vähä gosussa ja katotaan mitä tapahtuu :)
toivottavasti lukijamäärää nousee :)
Pikkuveli tuli just kaupast kauheella rytinäl XD
Se kävi ostaa jätskii eikä anna mulle >:( se on tyhmä....
No mutta Venla ei ollu perjantaina koulus se saa kertoo enemmän jos haluu :)
No mä ny lopettelen tän tähä.
Ja sanon ny että mulla ja venlalla on twitterit mun on; Emppuemmi ja Venlan on; VungleA
Käykääs seuraamas ;)


~Emmi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti