keskiviikko 17. huhtikuuta 2013
New Melody♥
Venla on herännyt kuolleista! Jeee! :D
Venla täällä siis moi ;D Tajusin tänään, että meillä on jo 4 lukijaa :D Luultiin Emmin kaa, et saatais vaa 1 lukija. Tää 4 lukijaa on jo saavutus :Dd Mutta otsikosta sen verran, että musta ja Emmistä on tullu Melodeita (BTOB's fandom) Jeij! Mun bias on Minhyuk ja Emmin on joko Eunkwang, Lammas(Peniel!!!!!! En tiiä miks Emmi sanoo sitä lampaaks xD) tai Ilhoon :D Joten Emmi saa sitte ite kertoo, että kuka sen bias on ja miks se sanoo Penieliä lampaaks :D Tähä loppun viel tällänen btw juttu. Mä katoin olkkaris KPOP videoita ja olin just kattomassa TVXQ'n Balloons'sia ja äiti tuli siihe viereen ja sano:-Toi valkotukkanen on söpö. Mä vaa rupesin hymyilee ja sanoin, että se on Jaejoong ja se on mun bias. Sitte se vaa sano, että mulla on hyvä bias maku :D mutta kaikkia kiinnosti :D
Moikka!!!
~Venla ;)
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti