torstai 28. maaliskuuta 2013

Pöö!

Täst tulee taas iha turha postaus mut aivan sama..... :P
Nyt alko pääsiäisloma :DD
Mut miks sen pitää loppuu jo maanantaina?!?!?!?!?!?!?!? Sanokaa mulle!!!!!!!!!!!
mut tota mä meen sunnuntaina kattoo mun uutta serkkuu:33
Se on vast reilun viikon ikäne :33
ja se on tyttö mut sil ei oo viel nimee (tietääkseniXD)
Antakaa ehotuksii mitä vois tehä ku on tylsääääääää.....
Sen takii itseasias mä kirjotanki tätä XD
Mul ei ees tuu mitään asiaa enä joten





Moro


~Emmi

2 kommenttia:

  1. Keksi sille tyttöserkulle söpöjä lempinimiä, se on kivaa!

    Laita musiikkia soimaan ja popita...

    Juttele jossain chatissa, tai ota kuvia kaikesta hauskasta ja postaa ne tänne...

    VastaaPoista